I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 8, 2011

cool down or hot up?

sejak belakangan ini aku rasa tertekan je....
aku pun tak tau apa masalahnya....
masalah punya la banyak....
masalah dalaman,luaran,tepian.....

yang paling aku tak faham,
aku ada masalah tapi aku sendiri tak tahu apakah masalah sebenar....
tapi masalah tu memang membelenggu aku....
tapi aku ada jalan yang terbaik iaitu....

diamkan diri....
fikir dengan positif,
luangkan masa untuk perkara yang menggembirakan....
berdoa pada yang Esa,

dan cuba tenang dalam menyelesaikan masalah....
harap ianya akan berjaya....
aku akan beri yang terbaik untuk semua orang....
tinggal hanya semua orang pula yang akan beri yang terbaik pada aku!

semoga anda semua gembira dan sentiasa mampu menyelesaikan masalah dengan cara yang terbaik
kerana masalah akan datang dan pergi...
senyum untuk semua =)

No comments:

Post a Comment