I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 8, 2011

my teacher!

aku dikala ini ada kelas english bersama rakan-rakan.....
kali ini mengenai oral....
semua mengenai percakapan dan antaranya cara bercakap yang sopan didalam english..

miss aku ni pun ajar lah semua rakan aku ni....
termasuk aku,
banyak yang aku pelajari untuk menguasai pembelajaran berikut....
tapi ada segelintir rakan aku yang kurang menguasai english bahasa penjajah ini

dan inilah masa yang tepat untuk belajar dan menguasainya....
tetapi.....
dalam proses pembelajaran dan pengajaran ini.....
miss sering melenting dan marah yang aku rasakan kurang sesuai....
dan banyak cara lain untuk memberi kesan yang terbaik dalam proses pengajaran.
mmmmmmmm......

mungkin fed up dgn feedback yang slow dari pelajar yang lemah tadi...
adakah sewajarnya begitu?

aku rasa cara miss itu agak tidak sesuai..
tambahan pula ketika sesi pembelajaran...
miss turut mengajar mengenai bagaimana cara yang beradab dan sopan melalui penggunaan dlm english!
tetapi beliau sendiri tidak mempraktikkannya...

p/s: kesian rakan-rakan aku,harap banyakkan bersabar dan harap miss sedar akan perlakuannya.

No comments:

Post a Comment